sobota, 19 grudnia 2009

Polskie LipDuby

Sezon ogórkowy na uczelni (a więc także w organizacjach studenckich) wystartował wczoraj na dobre. Zapewne większość z was przez najbliższe dni będzie próbowała równie skutecznie unikać większego zaangażowania przy świątecznych przygotowaniach jak unikała kół i innych dziwnych wynalazków więc postanowiłem podrzucić wam linki do polskich lipdubów.
Jak zapewne wiecie zarówno nasz NZS jakiś czas temu, jak i PSUE obecnie kombinowały czy by czegoś takiego nie wyprodukować u nas- teraz możemy zobaczyć jak zrobiły to inne uczelnie (co ciekawe wszystkie w jakiś sposób z nami powiązane).
Miłego oglądania,

LipDub Szkółka Główna Handelkowa



Uniwerek Ekonomiczny Krakusów


Uniwerek Adasia Mickiewicza


No to teges... wracajcie lepić pierogi? Nie no w sumie jeszcze trochę czasu zostało...
Widzę, ze pojawiła się już jedna z krótkometrażowych animacji Pixara więc pora przybliżyć wam moją ulubioną:

3 komentarze:

  1. animacja Pixara świetna :) a polskie lipduby... my zrobimy lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog się bardzo łądnie rozwija. Newsy teżciekawe. Brawo chłopaki. Co do tych lipdubów chyba komentarz jest zbędny. SGH i UAM lepiej niż to COŚ z Krakowa. Może takie moje odczucia, bo na obu filmikach znajomych widziałem;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie UAM pełna profeska- raz, że najlepsza jakość obrazu, 2 że fajny kawałek i 3 że Poznań>Warszawa :D (musiałem to napisać)

    OdpowiedzUsuń