środa, 2 maja 2012

Preludium do Wielkiej Majówki made by NZS!

Majówka w pełni i pewnie wielu z Was jest gdzieś w rozjazdach, czy to po Polsce czy po szeroko pojętym świecie.
Nasza NZSowa ekipa zainaugurowała majówkowe szaleństwo wyjazdem integracyjnym do Jankowa Dolnego. Zobaczcie co się wyprawiało! :)

Przed wami kilka perełek zasłyszanych w Jankowie. To tylko mała część, którą zdołałem sobie na szybko przypomnieć.

1.
Pewien mężczyzna pojechał do Afryki, aby przeżyć przygodę swego życia. Gdy przemierzał samotnie sawannę spotkał małego słonika, który bardzo cierpiał, bo w jego nodze był kolec. Mężczyzna podszedł i wyrwał ten kolec. W pewnym momencie oczy słonika i wędrowca spotkały się. Słoń wyraźnie mu dziękował i z ulgą odszedł. Wiele lat później w mieście odbywał się festyn, na który przybyła trupa cyrkowa ze słoniem. Tak się składało, że mężczyzna też tam był. Gdy tylko jego wzrok i wzrok słonia spotkały się, doszło do czegoś niezwykłego. Słoń złapał go trąbą i zaczął rzucać o chodnik... to nie był ten sam słoń.

2.
Dzikie węże w samolocie.

3.
Mnie jest o jednego mniej.

Nie będę dzisiaj dużo gadał. Words are very unnecessary. Ogarnijcie foty, wybrałem tylko te, które wybrałem.




*****************************************




Jestem superbohaterem - będę kiedyś premierem


Co?

Co?

Jeszcze zobaczycie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz