poniedziałek, 28 listopada 2011

Callpay w Poznaniu

Od 24 października wszyscy korzystający z komunikacji miejskiej w Poznaniu mają możliwość kupna biletu przez telefon przy pomocy systemu CallPay. W ofercie są bilety czasowe 15, 30, 60, 120 minutowe oraz krótkookresowe 24, 48, 72 godzinne i 7 dniowe.

Aktywacja usługi

Możliwa jest poprzez stronę internetową www.callpay.pl lub telefonicznie pod numerem 22 100 1 600.

Forma Płatności

Za pomocą zarejestrowanej karty MasterCard lub ze środków zgromadzonych na indywidualnym koncie CallPay.

Po wybraniu numeru należy tonowo podać rodzaj strefy oraz określić, czy bilet ma obowiązywać na linię normalną, czy pospieszną. Na zakończenie połączenia Pasażer słyszy informację potwierdzającą zakup biletu, natomiast pełne dane w treści SMS przesyłane są podczas kontroli. Płatności CallPay działają w każdym telefonie komórkowym i w każdej sieci GSM bez konieczności instalowania aplikacji i dostępu do internetu.

Numery do zakupu biletów czasowych :

- bilet normalny: 61 41 51 1 XX
- bilet ulgowy: 61 64 60 1 XX

W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu:15 - bilet 15-minutowy
20 - bilet 20-minutowy
30 - bilet 30-minutowy
60 - bilet 60-minutowy


Numery do zakupu biletów dobowych:

bilet normalny: 61 64 60 9 XX
bilet ulgowy: 61 64 60 5 XX

W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu:
24 - bilet 24-godzinny
48 - bilet 48-godzinny
72 - bilet 72-godzinny
07 - bilet 7-dniowy

System CallPay z powodzeniem działa już między innymi w komunikacji miejskiej Katowic czy Rzeszowa. Jest to duże ułatwienie dla osób, które nie korzystają z biletów okresowych, zwłaszcza późno w nocy, gdy kioski są już pozamykane, a do najbliższego biletomatu daleko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz